Wednesday 23 November 2011

Welcome Back WMN!!!!

Huhuhu...Ntah apa punya demam tetiba buat buat blog ni...Last tahun 2008 aku tulis tapi blog kat friendster...zaman tu laman sosial tu ler yg famous....hampeh pulak segala data, pic, tulisan dah di delete....waaa sayang pics zaman muda2 dulu.....zaman borat den ni haa masih laie 45kg! ....menci sama itu friendster! ....

Ni tengah rehat jap (1.00 -2.00 ptg) dari marking paper final engineering math B 4001 sesi Jun 2011...paper student2 kelas DAD 5C (Integrasi automatif nih!)...ni ler sem paling lembap aku menanda paper final sejak sesi Jan 2005...ada 3 kelas sem 6 (paper B 5001) menunggu nih! so student2 DTK 6A, DTK 6B dan DTP 6..tak yah ler nk sibuk2 tanya pasal paper u all bila terserempak saya kat poly tu...tunggu je ler result nnt...huhuhu jgn risau mana yg berhak dapat A dari saya pasti akan dapat...mana2 yg PB cukup2 makan tu....doa2 ler jawapan yg u all berikan tu mampu memberikan markah utk lulus....saya pun tak nak muka yg sama mengulang paper dlm kelas saya...tak thrill langsung!

Wokey nk dekat kul 2 pm dah...sambung marking!...sambung marking! .....

2 comments: